I just want to be myself,

Så hur är eran lördag? De flesta krökar väl ner sig eller kör all in på Stureplan, själv sitter man här och kollar på Glamourama och tråkar sönder. Yay för tråkiga kompisar! nåväl, kanske var lika bra eftersom jag fortfarande är så gaaaaleeet sliten. Har spenderat dagen med att mixa kläder, kolla runt i alla garderober i hela huset och bara suga åt sig inspiration. Allt går lättare när man blir glad, och jag blir glad av att vara overdressed 24/7, förutom nu, då jag i skrivande stund sitter i en sjukt ful mjukisdress... Men vi blundar för den faktan (;
Så det är vad jag har gjort, fick reda på att pappa hade varit på typ vartenda ställe i stan där de säljer spritt nya olåsta iPhones för att köpa en ny till mig, har ju en "något" begagnad 3G;a nu, men såklart vill jag ha en 3Gs, men det stället som hade den vi skulle ha kunde tydligen inte jailbreaka dem som de sa. Men vi ska fortsätta kolla, tyckte det var gulligt iallafall!

Var ute på "verandan" lite idag, eller ja, stället precis utanför dörren och bara stod och njöt av solen i iallafall 5 minuter förut, vårkänslor! Nu kör vi bort snön tycker jag, så jag får leva i mina klackar... Hatar snön och isen, fuck off liksom. Inte min grej alls. Hur som helst, depp till tusen ikväll. Hade mina förhoppningar om gaaaleet festande ikväll, men det tar vi någon annan gång (;

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0