Summerbreeze

Eftersom face inte alls vill fungera för mig just nu (någon som har samma problem?) så tänkte jag att jag lika gärna kunde fixa ihop ett litet inlägg. Inatt kunde jag inte sova, inte alls. Jag var jättetrött och gick och la mig relativt tidigt, sen låg jag bara där.. alldeles vaken och solen började komma up, det blev ljusare och ljusare så jag gick ut och satte mig i köket en stund. I brist på annat. Riktigt mysigt faktiskt, helt tyst och ingen annan var vaken. Nångång efter det gick jag och la mig och lyckades somna iallafall! Vaknade dock med världens halsont, IGEN! åhfan vad jag hatar det. Som tur var skaffade jag lite Strepsils på konsum sen, inte för att jag tycker att det hjälper så mycket, men who cares :)

Om allt och ingenting liksom, vad som hände idag. Det åskade, regnade och haglade förut, mysigt värre!


Kommentarer
Postat av: Tillan

Sv: Tack gumman! Det gör mig jätteglad att höra! =)

2010-06-19 @ 16:03:30
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0