second try,

Det är onsdag och det är alldeles för kallt ute för mig, bara jag som tycker det är kallt? Aja. Imorgon vid den här tiden har jag sommarlov och det känns sådär alldeles otroligt underbart, det går knappt att förstå. Hoppas på fint väder och bra humör. Då kan det inte slå fel helt enkelt. Vad som händer senare imorgon får vi se helt enkelt :)

Okej, idag då. Ingenting speciellt har hänt faktiskt. Var i skolan 10-13, slängde allt i skåpet och städade av klassrummet lite, åt lunch och kollade på emil i lönneberga och åt glass tillsammans (haha) myyyysklass jag har!
Sen gick jag hem dårå, städade, som vanligt. Prövade klänningen jag ska ha imorgon en gång till, blekte tänderna, fixade en massor osv :D Så ser min dag ut tror jag! om inget annat dyker upp, men troligtvis inte.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0