Måndag!

Hej! känns som om jag sovit alldeles förlänge nu och det har jag antagligen, men till mitt försvar så gick jag faktiskt upp kvart över fem imorse, åkte till sös och gjorde min sista aferes på min "intensiv" period. Dessutom får jag en del lugnande så inte konstigt att jag blir borta typ hela dagen. Anyways.. Allting gick relativt bra idag, behövdes bara två stick och nålarna satt där de skulle. Min läkare på vuxen, Per, kom in en sväng också. Härlig snubbe det där alltså! haha, många skratt var det där iallafall. För de som är intresserade så skulle iaf Lasse, min läkare på barn och Per dårå disskutera lite hur vi ska gå vidare med det här nu, hoppas bara att allt håller sig bra nu över sommaren. Ska bli förjävla skönt att slippa allt det här med sjukhus ett tag nu. Två gånger i veckan i typ 7-8 veckor tär på en.

Nu har jag kämpat emot min trötthet och dragit mig ur sängen, väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka till konsum. Otroligt intressant, jag vet. Men alltid något. Imorgon är det klassens dag i skolan, tror vi ska till Nynäs och bowla eller något sådant, kan ju bli kul. Allt beror på vilket lag man hamnar i. Haha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0