do you want to go to the seaside?

Långsökt. Galet tråkig men helt okej ändå. Mamma väckte mig vid typ tio i 6, vilket kanske inte var så jättebra eftersom taxin skulle komma kvart över. Men jag hann iallafall så aja :) Då blev det mot Söder för lite aferes igen! Gick sådär. Lite problem med att få in nålarna och sedan så sprack kärlet på ena armen efter 40 minuter. Inger fick dock sitta och hålla i nålen hela tiden för att det skulle fungera, haha! Nu är det bara en gång kvar.. på måndag nästa vecka sen har jag kört alla 7 afereser.

När jag kom hem somnade jag direkt, sov i typ fyra timmar. Behövde det. Städade rummet, duschade, gjorde matte. Nu sitter jag och kollar på en helt fabulous intervju med Lady GaGa, beloved mother monster! Hon är så underbar! :) Jag har egentligen ingenting och säga, inget intressant, inga bilder från dagen. En helt tråkig dag helt enkelt.

Får väl försöka vara lite kreativ senare, knepa ihop något kanske. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0