thoughts

Solen gick ner och detsamma gjorde temperaturen. Vart tog det gamla vägen? Och när hände detta utbyte egentligen? Jag var inte beredd, jag förstod inte, jag insåg inte. Jag tillät aldrig mig själv att tappa kontrollen så pass mycket. Trodde jag. Variationen var en självklarhet, trodde jag, även där. Det blev mörkare och mörkare och innan jag visste ordet av var solen uppe igen. Stekande hetta. Vad hände? vad hände egentligen? Varför kan jag aldrig komma ihåg? Vill jag komma ihåg? Troligtvis inte. Jag tänker för mycket, jag analyserar alldeles för mycket. Det vet jag, men det är så jag arbetar, det är så jag bearbetar, det är så jag kommer över saker. Jag undrar bara varför just den här sommaren påminde mig så mycket att det kan påverka mig såhär. Det ÄR bra nu, Det ÄR okej.

Kan det inte räcka då?





World Behind My Wall (Live) - Tokio Hotel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0