silence can destroy,

Känner att jag är världsbäst på att blogga, verkligen. Det är mest för att jag inte har nån lust när jag inte har nått material direkt, såååå där har ni förklaringen på dagens dåliga uppdatering. Idaaag har jag inte gjort så mycket, varit ner och kollat på lite secondhand kläder, fyndade två grejer. Ner till konsum en sväng och sen ut med Tina ett tag. Inte träffat henne på ett tag då hon varit borta massssssoooorrr och jag har varit sjuk. Så det va trevligt!
Seeen har vi fina planer inför helgen också, maha!

Jag saknar Tyskland förresten, saknar det jättejättejätte mycket. Inte varit där i år och det känns konstigt, en del av mig hör hemma där på nått sätt!



Hotellet vi bodde på i Köln förra året, mwah. Saknar att gå ut på kvällarna, känna storstadspulsen och dricka milkshake på tyska donken. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0