Viel zu viel riskiert,

Huvudvärken dunkar som vanligt i mitt huvud (: jag har haft ont i huvudet i en vecka rakt nu, och jag skojjar inte. Nått fel? njeaj. Ibland är det väl så bara. Ska till BUP om ett tag nu och ska nog passa på att fråga om de kan erbjuda massage eller något. Slappna av är absolut inte min starka sida (:
Skulle (enligt mamma) ha en tid på Ösmo vårdcentral idag klockan halv tolv, bara det att det visade sig vara imorgon den tiden var bokad.. hah..ha? Roligt, måste vara borta från skolan imorgon med. Funderar dock på att gå dit och göra engelskaläxförhöret och sedan dra. Så blir det nog, börjar inte förns 10 imorgon iallafall så!

Spenderade halva natten med att smsa med Robin, en gammal vän kan man säga. Eller gammal och gammal men iaf, faktiskt så har jag saknat det grovt. Det där.. kravlösa, oskyldiga och tuffa. Menmen. Förhoppningsvis så kommer jag dra till haninge eftet buptiden, måste ha lite småsaker sådär. Hoppas det går bara!

Nu ska jag jobba lite på min novell, eller ja min deckare. Den ska vara max 5 sidor, sjukt svårt. Jag kan skriva 10 sidor utan att knappt komma till saken liksom. Jag hatar att gå för fort fram i en berättelse, det sabbar hela grejen liksom.
Men aja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0