this is like a flashback,

När saker förändras blir jag inte nöjd på något sätt. Jag vill ha det komplicerat, jag är ovan med att ha allting lätt och virat runt mitt lillfinger. Jag trivs inte, jag övertänker det, funderar på hur det var förut. Istället för att vara  glad, gilla läget och faktiskt förstå att saker och ting kan vara bra ibland också. Hur svårt kan det vara?
Det är absolut inte första gången detta händer, långt ifrån. Oavsett om det är någonting seriöst eller om det bara är en ny färg på väggen i mitt rum. Förändringar skrämmer mig.
Det finns absolut ingenting att göra åt det, det är självklart. Jag vet det, men det känns alltid enklare att skriva ner för att ventilera. Min blogg har blivit mer och mer som en dagbok som knappt jag själv förstår. Men det kanske är bra?

Illamåended har följt med mig hela dagen. jag förstår inte vad som är fel. Har mått illa i ca 2 veckor nu, brukar aldrig göra det annars riktigt. Inte alls såhär kraftigt iallafall, haha, erkänn att detta är intressant? ;D
Hur som helst, har pluggat lite engelska, sitter och lyssnar på musik. Väntar på att maten ska bli klar, det första jag äter idag. Greeeaaaat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0