suit up..

Imorse när jag vaknade hade jag absolut ingen lust att bry mig om vad jag skulle ha på mig. I klädväg alltså, att det var ca 17 minus ute gjorde heller inte saken bättre. Det kändes som om självaste Barney från how i met your mother kom in i mitt rum och skrek "suit up!" och så blev det, trots allt. Lika bra det, stil och klass faaaun (;
Nu sitter jag och väntar på att alvedonen ska verka, det går segt. Ljuset från datorn hjälper väl inte direkt. Men iallafall. Läste 77 sidor på "Snabba Cash" igår och jag är så sjukt inne i boken redan. Ska bli kul att se vad som händer sedan! Snart blire staaaaun, ska bli sjukt kul. Kommer hem någongång ikväll i guess.

Dagens problem; väska eller inte väska? min jacka har trots allt rätt stora fickor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0