see my reflection

Lördag.. sitter hemma, försökte få med Alice på bio. Några ynka försök, gick inte så bra (: haha. Men några saker har jag fått gjort! har gymmat, körde riktigt jävla intensivt om jag ska vara ärlig. Riktigt härligt! Sen har jag städat och sådant, ska försöka dra med någon ut på promenad, hopefully finns det nån som vill. Annars blire sängen och en film! har sjukt ont i huvudet idag, och jag saknar Calle. Sååå jag sitter här helt ensam och tråkar! stackars mig. Btw så måste jag klippa mig, och handla massa saker. Ska försöka få det gjort snart, rätt viktigt.
Till något helt oviktigt, detta inlägg, avslutar här för jag kan nästan känna era carefaces genom skärmen.
Tar lite bilder istället!





Kommentarer
Postat av: Wilhelmsson!

GRYMT snygga skor du!

2010-01-16 @ 18:57:48
Postat av: emmelie

nice shoes :)

2010-01-24 @ 15:16:10
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0