no one ever said how to do it the real way, so im doing it my way.

Första dagen i skolan, körde på till klockan 16.00, hur kändes det? faktiskt inte så farligt. De första tre dagarna brukar vara relativt okej innan man börjar få tillbaka paniken och känner pressen på riktigt. Det är först då det går åt helvete. Men men, fortfarande några dagar i lugnet (:
På mentortiden så vare dags för sammarbetsövningar och jag brukar ju tycka sånt är jobbigt, liksom, va närgången och hålla på. Men idag var det faktiskt kul! Hela klassen skulle förflytta sig från ena sidan klassrummet till andra med hjälp av stolarna, och inget annat. Haha, jag klängde på Robin, men sånt får man räkna med! x)
Sen flöt det väl på som vanligt, hade cplektion, jag och min extrahjälp, haha. Sen engelska och sen tyska.
Två läxor redan! yaaaay, lärarna sa liksom att vi skulle köra stenhårt från första dagen. Kommer ju gå bra ;)
Men schemat är bättre och typ inga håltimmar, så det är väl okej, korta dagar och sånt.

MEEEN nu lämnar vi det (: Vad händer idag då? själv ska jag inte göra något direkt. Ska försöka laga lite mat, inte ätit något på hela dagen igen. Haha, märks att skolan har börjat. Stressar för mkt för att äta. love it. Sen ska jag duscha och tråka runt här, njuta av egentiden och försöka göra något vettigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0