me, myself and I

Viiilken påfrestande dag jag har haft idag alltså! eller inte, drev lite där (: gick upp runt ett, drygade runt, duschade. Sjöng, klädde på mig, sjöng lite till och sen så drog jag ner till konsum med pappa. Laddade upp med Burn och veckorevyn så en helt värdelös kväll kommer det nog inte att bli iallafall.
Fast lite tråkigt är det ju.. tror inte nån är hemma så jag kan gå ut med dom heller, men iofs så är det ju så kallt så det kanske är bäst att hålla sig inne. Jag håller ju redan på att bli förkyld så.. illa.
Neaj, istället blire nog en varm lång dusch och sedan chill vid tvn, funderar på att se Sex and the city filmen, det var ett tag sen nu! eller så blir det She's the man, men vi får se. Kanske hinner med båda? ;p
Ni älskar mina otroligt dåliga uppdateringar, sry about that.. Det är väl nu man slänger in ett "jag lovar att bättra mig"? haha, men jag kan inte lova något. Det blir som det blir. After all it's my blog (;

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0