Where were you, when everything was falling apart?

Anyways, nyss hemkommen med en iPhone, om jag är nöjd men köpet vet jag inte. Vill köpa en ny baksida men pappa tycker inte det.. Inga repor på framsidan men baksidan har små.. slitningar. Egentligen bryr jag mig inte så mkt, men andra kan bry sig. That's what bothers me. Menmen, borde sluta vara så materiell och vara glad, men jag kan inte.. aja, haha, så typiskt mig! Ska försöka stå ut med den ett år, tills mitt abonnomang går ut och jag kan köpa en helt ny på tele2 istället, för de kommer få in snart (:
Jag har inte ätit något idag direkt, funderar på att ta en macka men samtidigt är jag inte hungrig, vill bara gå och lägga mig och sova i typ tre-fyra dygn. Vore inte helt fel, undra vad det är för fel på mig egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0