when you lose something you can't replace.

Var precis med Tina till bussen, skönt att komma ut lite grann faktiskt. Det är inte så kallt ute nu, på något sätt är det mysigt. Men snön gillar jag inte alltså! Min nackspärr börjar lätta, vet inte ens säkert om det var nackspärr jag hade men otroligt ont gjorde det och jag kunde inte röra mig åt vänster. Intressant va?
Nu blir det nog dusch, ska tvätta håret så det hinner självtorka tills ikväll när jag går och lägger mig. Mitt hår tar typ 6-7 timmar på sig att självtorka. Blir lite uppfräschning också.
Pappa fixade "sms-paket" tilläg i mitt abonnemang så nu kan jag smsa ca 6000 sms per månad för 69 kronor bara, vissa kanske vet att jag fått hem rätt feta telefonräkningar på sistone, så det här var verkligen behövligt och uppskattat!



Fix you - Coldplay

Det var repris på MTV World Stage igårkväll, En Coldplay konsert från 2009 de spelade i Tokyo. Iförsig så kollade jag när det gick i fredags också. Funderade på att gå på deras konsert de hade här i Sverige för ett tag sen, och när jag kollade igår insåg jag hur mycket jag egentligen ångrar att jag inte gjorde det. Killarna är legender.
Just det här live klippet av Fix you är otroligt fint, samma med låten Viva La Vida från samma konsert.
Åh fan vad jag ångrar det alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0