rough day and shopping!

Började med ett "hårt" pass i skolan, 08-16. Så sjukt tråkigt, men måndagar funkar iallafall. Inte så farligt faktiskt, fick både PRIMprovet och lästesten gjord idag också. Så nu är lite klart iallafall, dock missar jag ju alla prov denna vecka då jag inte kommer vara i skolan nåmer på tre veckor, så jävla skönt! Prao två veckor och sedan höstlov. Kan inte bli mer awesome.. Nästan hela denna vecka går åt icke så roliga läkarbesök och såvidare, ska köra på koloskopi och gastroskopi på fredag. Det som gör det hela värt att längta till är att jag älskar att bli sövd. (: haha!
Fick tillbaka lite engelskaförhör, Michelin hade inte betygsatt de men sa att det var MVG-nivå iallafall, korrekt stavning, ett slarvfel. Mitt tyska prov gick också bättre än förväntat! hade ca 6 stycken saker på plussidan och bara 3 stycken på minussidan. Hell yeaaaah (:

Efter skolan drog jag och pappa iallafall till haninge, i jakt på ett par nya skor till mig då mina börjat gått sönder lite vid sulan, Och kan det bli mer trash än att gå runt så? haha, så kunde vi ju INTE ha det.
Fick med mig lite saker hem iaf och ångrar att jag inte köpte en ring jag förälskade mig i. FANFANFAN!

Funkar inte att ladda upp bilder, så om ni har tur så kommer de någon annan gång (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0