look at the stars, see how they shine for you.

Har precis fixat mig färdigt, trots allt så sov jag riktigt bra inatt och jag känner mig verkligen utvilad. Har packat massa inför inatt och det, blev två större "handväskor" plus datorn och det! haha, en väska med kläder och en väska med '"underhållning" alltså tidningar och filmer och så, behövs. Kan bli riktigt tråkigt runt middagstid när jag inte kommer få äta! men som tur är så är jag ingen storätare så att va utan mat ett dygn är inget problem alls.
Sååå.. klockan två har jag tid för inskrivning på dagvården, ska träffa Lasse, någon narkosläkare osv, kolla hur mycket jag väger och det vanliga antar jag. Sen får jag väl ett rum på avdelning 74 och det (:
Imorgon klockan 9,30 ska jag göra undersökningen I think, och jag ser verkligen fram emot det här, ska bli kul att komma bort från allt ett tag faktiskt. Träffa lite andra människor och sådär. Härligt det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0