Ljus i mörkret!

Lusten att skriva verkar inte alls infinna sig hos mig idag. Undra varför? Det går verkligen inte.
Just nu vill jag känna lycka, för det kommer förhoppnigsvis vara tre, nästan fyra bra veckor framför mig. Men jag kan inte vara positiv. Nästa vecka behöver jag bara vara i skolan en dag, vilket är imorgon. Efter det är det massa sjukhusbesök och shit. Efter det är det två veckor prao på Flash i Sundbyberg, och veckan efter det är det lov. Härligt? ja. Känner mig sådär lagom livlös idag. Det ända roliga som hände idag var att jag beställde en tidning, Brittiska ELLE. Så den kommer väl på tisdag eller något sådant. Ett ljus i mörkret.

Hoppas på att kunna åka till haninge imorgon, om pappa kan villsäga. Hah.. ha. Är i stort behov av massa saker som egentligen är relativt onödigt. Men still, i need it. Jag får verkligen inte fram något här.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0