It's so much more than what you can see,

Inatt skrev jag, för hand. En tre sidor lång text som inte handlade om något speciellt direkt. Vanligtvis är jag inte största fanet av att skriva förhand, det är absolut inget fel på min handstil men datorn känns lättare. Fast i skolan skriver man allt innan för hand, och det fungerar iallafall. Hur som helst, jag skrev och skrev, och det höll mina tankar undan. Jag slapp det där jobbiga, och sedan somnade jag nästan såfort jag lagt undan blocket. Awesome eller vad?

Det var så sjukt segt att komma till skolan imorse, det snöade som bara den och viljan var inte på topp kan jag helt klart säga. Var inställd på att det var musik, tråkigt bara det.. Men jag hade tur och när jag kom dit visade det sig att jag hade NO istället, förväxlat dagarna lite (; Hade tyska prov, hoppas på VG, var inte alls så svårt som jag trott utan jag tog tillfället i akt och försökte visa vad jag kunde. Använda lite mer annorlunda ord och sådant, an kan ju alltid hoppas på mer än G. Sen hade vi so, kollade på någon partiledare debatt och skrattade, sedan lunch med tjejerna. Gick hem, hade håltimme, kom tillbaka till skolan för "särmatte" turns out, inställd. Haha! Som tur var fick jag sitta inne i Lisas lilla rum så jag slapp springa runt i korridorerna och tråka. Efter det hade vi "matte" igen, gjorde något NO papper om olika planeter istället. Roligt!
Och nu sitter jag här, trött som ett jävla as och slut i hela kroppen. Det tär på krafterna något otroligt. På dagens schema står; läsa, plugga, åka till konsum. Roligt? Ska eventuellt försöka sova lite också. Men nu blire chill här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0