In your shadow I can shine,

Åkte till min moster sjukt tidigt imorse, jag gick upp fem. haha, bara för att jag inte pallade åka buss sen (:
Vid tolv drog vi till nynäs, skulle till tandläkaren och sen skulle jag klippa mig. Vart bra, både tandläkaren och frisören, hade inga hål och mitt hår blev fint. Jätteskönt att bli av med lite av luggen så jag ser nånting! har gått runt halvt blind ett tag nu. Haha!
Jag är helt jävla slut nu. Ska byta om till mjukiskläderna och sedan vet jag inte riktigt vad som kommer hända. Förmodligen ingenting, funderar på ett bad. Eller 20 minuter på spikmattan. Känner mig sjukt tom idag så det är därför mitt skrivande är så jävla osammanhängande. Can't help it. Förlåt.
Kanske ger mig på ett nytt försök att skriva sedan, imorgon äre BUP iallafall, är fett rädd för att få skit sedan för mina föräldrar ska träffa en egen där nu. Orolig som fan, egentligen vill jag inte ens att de ska vara inkopplade mer än vad det behövs. Eventuellt köra en dit osv. Inte mer än så.


Brittiska ELLE låg och väntade på mig när jag kom hem, myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0