Ich bin an deiner seite,

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag igen, haha, igår var jag på släktfest, eller ja, min ena faster fyllde 60. Jag är sällan med på såntdär eftersom jag inte känner mig så hemma i den släktsidan, men what the hell tänkte jag, någongång kan man ju vara där iallafall. Anyways, rätt okej var det väl, exept my fucking headache, annars så var jag glad. Gick och la mig innan 11 igår kväll, inte bra! haha, var så sjukt trött..
Hela morgonen har vi kollat på potentiella iPhones här hemma, och nu verkar vi äntligen hittat någon, vi har "bokat" den och väntar på att killen ska ringa lite senare. Eventuellt hämtar vi den ikväll typ! yay (:
Så jag är glad nu iallafall, hoppas bara att baksidan inte är repig, men isfåll köper jag en ny baksida, palla ha en repig... anyways, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0