Hemma!

Usch, är så otroligt trött. Gick upp runt halv åtta och det har varit full fart hela tiden sen dess! först BUP, gick bra, men av någon anledning var det extra svårt att inte bryta ihop idag. Vet inte varför. Kanske är min skumma tomhet jag känner? anyways, fick en ny tid den 4;de mars klockan tre, samma dag som Tokio Hotel konserten. Känns väl sådär men får hoppas att det går bra iaf. Efter det lunchade vi på fiket i entrén, sen drog vi till Länna, fick med mig ett par nya stövlar igen. Kollade på lite mobiler och sådär, sen drog vi till Siba och sen Biltema, haha! är glad för mina skor iaf, (: Nu har jag städat av rummet lite, ska duscha och tvätta håret ordentligt. Har så mycket volym puder och sådant och har haft det någon dag nu utan att tvätta, inte okej! Ska packa lite sedan, flyttar ju in på sjukhuset över natten imorgon, ska vara där vid två nånting. Tar med mig datorn så jag har något att göra.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0