cause' when there's no reason,

Sitter här och kollar lite smått på NCIS, min favoritserie, men tyvärr så har jag så jävla svårt att sitta still så jag har missat typ allting nu, greeeat. Men det finns ju alltid repris. Var på öppet hus i skolan, socialt självmord, haha fast det var rätt okej, gick runt och pratade med lärarna, fikade och sedan fick vi gå hem typ. Ingen större uppoffring. Om ni undrat varför jag inte bloggat de senaste dagarna var för att jag drog till Johan och Tove i Nacka igår, sov alltså där eftersom det är lite närmare till praon då. Så that's why liksom (; Rätt chill att vara där faktiskt. Praoade 10-14 idag så det var inte helt fel, och tåget var inte så försenat och jag var hemma nångång vid halv fem iallafall. Imorgon är jag ledig och gissa vem som ska sova hela dagen? jaaaag! (: ska bli så jävla skönt.. Nu ska jag städa upp lite i rummet så jag kan sova inatt, sedan blir det dusch antar jag, men jag behöver inte gå och lägga mig så "tidigt" ikväll, Greeeeeaaaaaaaaaat!




Bytte kläder till Öppet hus, kände mig så ful i det jag hade innan så jag visar inte ens, haha!
Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0