busy day... and some shopping,

Efter att ha praoat, spenderat en natt i Nacka, fått rådamp på min väska i Nacka forum, spillt "feta&pesto" röra över hela golvet i personalrummet på Flash så sitter jag after all här (: Enkelt sammanfattat liksom.. man behöver inte alltid avancera det så mycket. Anyways, idag praoade jag min sista dag hos Tove och Patricia, och ja, det var faktiskt riktigt sorgligt. Har faktiskt var roligt trots att det kanske inte fanns sådär jättemycket att göra. Hur som helst, kom nästan precis hem. Började packa upp mina väskor och städa rummet samt mina garderober samtidigt, göra flera saker på en gång? hell yes. Snart ska jag bädda om sängen och stryka en klänning också, men first, visar jag lite bilder på vad jag köpte igår. Troligtvis ska jag ha klänningen och det till die Tokio Hotel Konzerte nästa vecka, time has been replaced by a countdown (;


Strumpbyxor från Twilfit (:

Klänning från ZOUL/MQ


Smycken från SNÖ of Sweden (:

Tre trosor från Gina Tricot! Sen blev det ett nytt svart nagellack och en väska, men det glömde jag att fota.. haha! Ha en trevligt kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0