torsdag; (varje gång du möter min blick så blir min värld en aning större)

Hatar att sova själv, sov dock rätt bra måste jag säga. Vaknade inte ALLS nånting mitt i natten utan sov 00-10 utan problem. Askalas. Var galet trött, har dock inte riktigt.. vaknat till än. Tror typ ALLA jag pratade med antydde hur trött jag såg ut. DET NI! Anyways, igår var jag hos Jim osv, och Tisdagskvällen lär jag aldrig glömma (<3) galet underbart. Vart typ skola lite idag, började elva och slutade två, helt okej. Gjorde tyska prov och jag hoppas VERKLIGENVERKLIGEN att jag får behålla mitt VG. Dör typ annars.

Nu pluggar jag lite svenska, saken ska va inne på måndag. Ligger på sida 105, ska dessutom göra MVG-uppgifter till den. Målet är att bli kvar ikväll, är så trött att jag inte ser vad jag läser.. MEN ändå.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0