Hela havet stormar som fan, hur ska man styra?



Herregud alltså. Ibland blir allting verkligen uppochner. HELT uppochner kan man ju säga. Dock blev det en redigt bra helg kan jag säga. (<3) Hemma nu iallafall, första gången sen i Fredags. Palla vara hemma, pallar inte ens nu. Usch, hur mycket skit ska man behöva ta? Min psykologs ide om att flytta mig.. "nånstans" may not be so stupid. Dock vet jag inte hur seriös hon var, men det är fan ingen dålig ide. Men ah, jag klarar mig. På något jävla vis. Det är redigt jobbigt att bli kränkt om och om igen bara, HEMMA också.

Förutom det. Things are confusing sometimes, jag är förkyld och allting snurrar (kan betyda att jag ska sova kanske?) anyways, blir dusch och sedan sängen I guess. Jim kommer hit i veckan också. Fett värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0