wanna be your victim, ready for abduction

Hej awesome kväll typ? nja, rätt awesome var det iallafall. Garanterat bättre än att sitta hemma iaf, drog ut med Tina och sen hamnade vi hos henne och typ gjorde det vi gör bäst, dampar sönder. Haha, innan det disskuterade vi programmet Cops och deras grova behandlingar mot de prostituerade. Ytterst intressant måste jag säga!
Haha, nu sitter jag här, pratar med lite trevligt folk, lyssnar på trevlig musik och mja, en helt okej kväll.

Imorgon hoppas jag på att få med Tina till höstfesten på Åsvik, kan bli lite roligt iallafall. Så ah, helgens planer for sure. Imorgon ska jag även sova utan att det hatade alarmet kommer att väcka mig. Dessutom var det jättesvårt att komma upp imorse, hela förra året gick jag typ upp nio på fredagar eftersom jag började tio. Nu börjar jag åtta och faaaan vad trött man blir! Tiiiep.

Mja, ville bara säga att jag lever och uppdatera er lite om min tråkiga vardag. Pööööss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0