freeze those happy moments, and catch yourself smiling for no real reason.

Herregud vad roligt jag och Tina hade igår. Höstfest på sommarstället Åsvik stod på schemat. Vi rullade runt i det blöta gräset och skrattade, skrek "FAN VAD UNDERBART!" ett flertal gånger under kvällen. Det dansandes till det coola coverbandet, det hoppades på borden, de langades striptease för de som minst anade det. Kvällen vart otroligt lyckad och ibland, märk "ibland" så älskar jag det där stället. Man kan verkligen ha en "I don't give a fuck" attityd där. På andra sidan muskötunneln så finns det inte lika mycket bekymmer, kanske är det att du nästan hela tiden andas in frisk havsbris, eller att du helt enkelt är fast på ön där det inte finns så mycket kommunikationer. Åh, mysigt var det iallafall. Tråkigt nog var det kanske sista höstfesten eftersom de som fixar den årligen avgick, men hoppas någon tar över!

Tyvärr togs det inga bilder, och idag är jag alldeles upptagen med söndagssysslor. Men nästa vecka ska jag verkligen försöka att lyfta upp bloggen lite. Puss på er alla fina människor, och kärlek till de som betyder lite extra.

<3*


Kommentarer
Postat av: Wilhelmsson

ni verkar ha haft det kalllllas ju! och jag måste säga att det är riktigt jävla skönt med sånna där moments då det blir " i don't giva a fuck" då slappnar man av som mest,men ändå öser på som bara den! puss!

2010-08-29 @ 18:41:12
URL: http://rustedflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0