Toooooordaaaaaaauuuuug!

Jag är inte alls på blogghumör idag faktiskt, så därför har jag dragit ut på det så mycket det bara går idag, hope you dont mind. Hursomhelst, började dagen med otroligt stress-fix när jag och pappa skulle till nynäs, klar på en kvart hell yes. Sen fixade vi lite med mina pengar, handlade lite smink, åkte och hämtade pappas däck och sen åkte vi hem. Jag fixade mig igen och sedan efter ett tag kom Wille hit :D jag ler tillochmed när jag skriver det där.. haha, gaaaleeet. Vi kollade på Hitta Nemo och bara hade allmänt mys sådär. Trevligttrevligt!
Imorgon ska jag sova bort större delen av dagen, sedan dra till min moster, tror jag, så det blir chill!

Känner mig sådär otroligt glad idag igen, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0