This too shall pass

Känner mig sådär halvt onödig och borttappad igen. Det blir så ibland antar jag, små retsamma hål som man ibland ramlar tillbaka i. I guess that's life. Inte mycket att göra något åt. Imorgon fyller mamma år, moster kommer hit och jag känner för att städa. På onsdag är det BUP klockan 8;00 på morgon, vilket betyder att jag måste gå upp typ sju.. kill me right away please. Sen på torsdag sätter vi äntligen igång med aferesen igen, hoppas bara allt fungerar med nålarna och det nu! Kommer ju köra en gång i veckan precis som förut när jag hade en "intensiv" period. Blir nog bra tillslut iallafall (:

Det är typ åtta dagar kvar tills jag träffar min pojke igen, puss på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0