Lördag.

Dagens underhållning består enkelt sagt av; välbehövt och dödstråigt astronomi och relgions pluggande, plöja igenom gamla Glamourama avsnitt som jag redan sett ett par gånger, ooooooch gå till lillan eftersom jag har ett riktigt hemskt colaberoende just nu. Det är inte okej nånstans och beach 2010 känns sådär väldigt långt borta, haha! Men det får gå, jag känner mig mysig idag, har inte brytt mig om att vara speciellt stylad överhuvudtaget idag. Dissade sminket och har bara foundation och mascara. Nu förtiden går jag nästan inte ut utan mina svarta sotningar. Erkänn att detta är sjukt intressant? förstår att ni tycker det. Hur kan man inte liksom? feel min ironi.

Ironisk humor, avskavt svart nagellack, rufsigt hår och ett par lila strumpor.. Det är inte min dag idag.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0