im my head ive already won.

Usch, jobbig dag. Hade tid för aferes vid tio och kom inte hem förns runt halv ett. Gick och la mig direkt och sov sådär 4-5 timmar. Härligt (: Man blir så himla trött av det där alltså.. Blev ingen skola heller, det hade krånglat ihop sig med tiderna och jag hade iallafall inte pluggat så jag slapp. Tur det :D Nu är det iallafall slut med sjukhusbesök för den här veckan, men nästa vecka har jag fullt upp igen. Måndag ska jag till BUP vid åtta, Tisdag ska jag till BUP igen samt träffa Ulla. Onsdag är det aferes igen. Känns sådär, men man måste ju.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Sedan får vi väl se vad som händer. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0