i wanna feel like this forever,

Lyckan är där idag igen, som en speciell räddning från verkligheten. Allt är okej nu, det går bra nu och det är så jävla skönt. Du gör mig så himla glad William, finns ingen som du. Vill bara att du verkligen verkligen ska veta det älskling. <3
Anyways! Tina och jag kom till Södertälje sådär alldeles för tidigt, i regnet.. härligt. Thank god för paraplyet som jag tog med mig iallafall, som både Tina och jag var beredda att dumpa eftersom våra "hålla- paraply" skills är lika med noll. Men still, vi hade blivit dygnsura annars! Hur som helst så skulle vi helt enkelt se på Elins klass musikcafé, och det var så jävla bra! Helt ärligt, säger inte det bara för att jag borde. Många självklara talanger och självklart några mindre bra, men så är det ju liksom. Riktigt bra var det iallafall (: Jag har en så otroligt duktig pojkvän så det är inte sant, hihi! :D

Nu ska jag äta något, truth be told så har jag knappt ätit något alls idag. Inte bra. Imorgon blir det upp klockan halv fem nånting. Mot SÖS för aferes.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0