enjoy the best things in life.

Vissa dagar kan kännas sådär otroligt perfekta enda ut i kanten. Lycka är att slippa verkligheten, för en liten stund. Just nu är det precis så det är. Nätterna är jobbiga fortfarande, men jag försöker. Det finns glädjeämnen nu dock, det fanns det knappt förut. Vissa dagar vill man aldrig ska ta slut, jag skulle hemskt gärna spela det senaste dygnet på rewind om och om igen. Min älskade pojke var här nämligen, han kom runt sju igårkväll och åkte hem vid tre idag. Helt jävla fantastiskt. Jag blir så glad när jag tänker på honom, nästan glädjetårar. Visst är det töntigt? Såhär har det aldrig varit förut. Aldrig tidigare.

Nuuuuu måste jag verkligen duscha, försöka övertala mamma att följa med mig och handla mat, eventuellt läsa lite fysik eftersom det äter upp mig innifrån annars. Haha! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0