Vad skulle hända om jag själv fick välja?

Har precis ätit frukost, typ, om man kan kalla ett glas oboy för frukost men varken humöret eller aptiten är på topp idag. Jag försöker styra bort onödiga tankar som jag behöver. Försöker liksom koncentrera mig på att klara ett mvg på engelska provet nästa vecka. Måste måste måste. Sen har jag ju biologi prov samma dag.. fan.
Sov till typ 12 och det var najs som fan, kunde sovit längre men jag har så jävla ont i huvudet.
Usch. Jag hatar söndagar. Vi hörs om ett tag.


Kommentarer
Postat av: Amiee

Sv. Ja, I live near Köln :) I haven't been there yet, that's my next step haha. Maybe when I feel more confident about the transport here. It's weird for me being able to buy CD's here, I only ever got to buy Scream in the UK once, but nothing else :/

2009-09-20 @ 13:47:00
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Amiee

sv. I can only imagine :P Bonn was really pretty when I visited it yesterday, so I bet Köln is even prettier :D

2009-09-20 @ 14:30:59
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0