Ute med Tina!

Efter skolan, som slutade kl 14 för de som ville veta så gick jag och la mig. Sov till 20 i fyra. Sen satt jag på msn ett tag och spelade med en viss person. haha, det var kul. Sen ville Tina att jag skulle följa med henne till biblioteket och sen till lillan för hon skulle intervjua biblotikarien för ett skolarbete. Haha, allt jag skriver handlar om skolan fan. Men det är inte mycket annat som händer, eller, mycket händer men det är saker jag inte borde nämna här. Så vi tar det på en balanserad nivå. Lämnade in mitt svenska arbete förresten, det känns riktigt bra.
Längtar tills jag får se vad det blev för betyg hela skiten. Btw så köpte jag massa godis förut.. jag typ äter aldrig godis så ofta nu för tiden men aja, behöver energi för jag ska plugga NO snart. Det är faktiskt LITE kul.
gud vad jag är störd.



Kommentarer
Postat av: therese

:)

2009-09-22 @ 18:36:17
URL: http://amiliamariemikaela.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0