Söndag

Något som jag verkligen har svårt för att att bara sitta still, om man tillexempel sätter på en bra film, lets say Twilight, och sätter sig i mysfotöljen med ett glas cola och en filt. Första 15-30 minuterna går ju, men sen..
Oj, jag borde bädda sängen. Oj vad datorn var smutsig, Oj vad fönsterrutorna är dammiga, Oj vad bordet ser smutsigt ut. Oj vad saker det ligger överallt. Och plöstligt skiter jag i filmen och springer istället runt och städar.
Någon som känner igen sig? haha, det är så mig. Att koncentrera sig HELT på en film går INTE riktigt i min värld.
Om den nu inte skulle vara jätte intressant och jag inte alls har sätt den ca 40 gånger innan, eller om det inte fanns något som inte behöver städas.

Hur som helst, har precis kollat på scenen där Edward träffar Bellas föräldrar och har både bäddat sängen, dammsugigt datans tangentbord och dammat av här och där.
Ibland blir jag rätt irriterad på mig själv. Typ undermedvetna tankar om perfektionstiskt städande. Är det ens ett ord?

Såhär roligt har jag på en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0