le, bara le.

Har varit hemma hos Tina de senaste timmarna. Borde egentligen ha pluggat, för att få ett MVG på noprovet. Men helt ärligt så äre inget fel med VG ibland. Jag orkade hur som helst inte pluggat. Hade ju kört igenom engelskan tills jag kunde alla ca 200 ord. Här finns det inte plats för misstag inte.
Hur som helst så var jag ju hemma hos Tina, och det var det jag skulle skriva om. Inte skolan, ingen bryr sig iallafall. Men jag skriver för att få ordning på allt, som jag vill kalla det. Koll på vad som händer, vad som borde hända osv, och nu tappade jag tråden till ämnet igeeeeeen.
Men ja, det jag skulle prata om är iaf att Tina och jag fyller ju år på Måndag, det ni. Samma dag också, visst är det skumt? Och på Lördag ska de firas med de närmsta vännerna. Jag själv antog mig uppdraget att fixa alla kvällens playlists, tyyyypiskt mig liksom. haha! Bara jag som anser att det är så viktigt. Så imorgon ska vi (förhoppningsvis, sabba inte det här nu) åka till nynäs och fixa lite saker. Känner ju att man måste bidra med något, tina ska ju fixa smörgåstårta och allt (även om inte jag äter det men aja, det är ju mitt problem)
Kommer nog ha på mig den svarta dragkedjeklänningen, kavajen med uppkavlade ärmar, mina vanliga armband. osv! Skor och sådant spelar ju inte så stor roll eftersom vi inte ska ha på oss dom inne, men jag funderar faktiskt på att matcha det med mina lila klackar, 10 centimeters. Finns en liten kyvert väska till dom skorna också.

Haha, sitter och pratar om vad jag ska ha på mig. Som om någon egentligen bryr sig! Men aja, det får vara som det är med det. Det är rätt mysigt och blogga. Sen har ju faktiskt besökarna stigit de senaste dagarna.
Vad beror det på? (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0