instängd

Jag har typ frysit hela dagen, sjukt kallt det har blivit alltså, jag fryser nu med liksom. inte najs.
Hur som helst så gick dagen sjukt fort, hade ju bara so, började med ett nytt arbetsområde, revolutionerna. typ. Sen tyska och sen lunch och sen No, fick tillbaka mitt no prov. VG! rätt glad ändå.. kunde ju vart bättre.
Men det är så jobbigt när man verkligen ställer in sig på mvg och sen ba.. nej. haha, så typiskt mig. Men snart får vi ju tillbaka Eng provet och svenska uppgiften. hoppas jag, och där är det nog mer mvg chans. förhoppningsvis.
Haha, No:n var jätte kul idag! När Rick frågade om maskarna.. hahah.

Anyway, om 3 dagar är det kryssning med Birka Paradise med Tina, vart tog peppen vägen? måste bygga upp den igen. Behöver egentligen handla lite shit, men jag kan ju köpa på båten.
Nu ska jag gå och lägga mig ett tag och senare ska jag gå och gymma lite grann, det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0