Hemma!

Usch, dagen är liksom förstörd när man går till fyra. Men iaf, imorrn går vi ju "bara" till två. Det är ju rätt najs iallafall. I skolan hände inte så mkt direkt, men det var jobbigt. Hata måndagar! Men vi dampade på som vanligt och jag gillar min nya plats. Tyskan var fett dryg och jag fick tillbaka mitt läxförhör, ett fel. Men aja.
Haha, perfektionist signe men whatever. På Onsdag är jag ledig och det är fett najs. Soooovmorgon!
Jag ska sluta vara så tråkig anyway.

Har precis laddat hem TH's nya singel 'Automatic' från cdon och sitter och lyssnar på låtarna med rätt hög volym. Kan jag säga annat än att jag älskar dom? så jävla bra. Så jävla klockrent.



printscreen av mirre.

Kommentarer
Postat av: IDA

Låten är som ett lyckopiller! :)

2009-09-21 @ 17:37:17
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0