FREEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAG!

Typ. äääääääntligen fan.
Usch så jag längtar, men är det någon mer än jag som tycker att veckorna går så jävla fort nu för tiden? de senaste fyra veckorna har ju bara SWISCH! typ. haha. Jag hade 4 prov idag, fattar ni hur jag smått dog när alla andra fick gå hem vid kvart över tre när jag satt kvar och gjorde NO prov om fotosyntesen? haha, men det var okej. Slutade ju halv iaf. Typ alla killar i vår klass fick ju sluta efter so:n idag för träslöjden var ju inställd. Orättvist fan. Men jag, Alice, Theresé och Max hade kul vid vårt bord iaf så det gjorde inget. Satt och virkade hela lektionen. haha, roligt!
Efter den sjukt sega skolan så åkte jag med pappa till nynäs och köpte massa dricka till imorgon (tolka det hur ni vill. hah) Känner mig fett fräsch idag. Det ni! inte så stressad eftersom alla veckans prov och inlämningar är "klara" nu. sjukt skönt!



gamla bilder i brist på annat. Efter imorgon kommer ni få mycket bilder iaf! Fest imorrn fan!
btw så har jag glass i frysen.. kom på det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0