det här med att sakta kämpa sig uppåt..

Jag har sovit hos tina två nätter i rad nu, det är kul. Skönt att inte va hemma ibland liksom. Hur som helst så hade vi sjukt kul igår, haha, var uppe till typ tre och var på msn och dampa. Pratade om allt och annat.
Jävligt kul, jag behövde det som fan asså.
Dagens planer; plugga. Städa. Dryga runt. Har skrivit rent min "kära mormor" text på svenska arbetet, ska koppla in skrivaren och sen renskriva novellen också. Är faktiskt riktigt nöjd med novellen för en gångs skull.
Men det här med att göra tankekartor innan jag skriver funkar inte för mig, ska jag skriva så ska jag börja från första meningen utan att veta vad som ska hända sen. Annars blir det bara konstigt. Eller det kanske är bara jag som är konstig? whatever.
Veckan efter den här veckan kommer bli RIKTIGT stressande i skolan. Vi börjar med Biologi prov på Fotosyntesen, inlämning på svenska arbetet, inlämning på so arbetet, tyska läxa, prov på hela kapitlet i engelska, taltest i matte. Fyfan, önska mig lycka till? Tänkte att jag skulle sätta mig ner och plugga lite engelska idag.
Haha, jag pratar jämt om skolan. Men det finns inte så mkt annat att prata om direkt..

Igår, innan jag sov hos tina dårå. Så åkte vi till nynäs igen, dock var det för att Tina hade två jävla svarta sopsäckar med pantburkar och flaskor. haha, sagt och gjort så skjusade tinas pappa oss till Willys. Tina sa att jag var pro på att panta flaskor, hahah. Snacka om att händerna stank öl efter det där. Sen gick vi ner till Lidl och utnyttjade deras erbjudande med 6 mixxed up för 26 spänn igen. haha, vi köpte tysk chocklad och sedan så köpte jag en billig eyeliner också. Hur som helst, så kom det värsta turist gänget med TYSKAR när vi sitter där på marken utanför Lidl, man ba whaaaat? haha, vi liksom satt där och försökte höra vilket språk de pratade. Men det var verkligen tyska. Hur som helst, en kille log och jag var trevlig och försökte liksom ge ett trevligt intryck av Sverige så jag log tillbaka. haha, sen sa nån kille hej till oss typ två gånger.
Exakt vad dom sa behöver vi ju inte gå in på...




Fina E-Werk i Tyskland (köln)! Hela konserthallen hade liksom ett såntdär "gothiskt" intryck. Mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0