den sjukt onödiga dagen nr 1.

Hur som helst. Eftersom jag inte iallafall gör annat än att lyssna på "fjortis dunk" på högsta. (det är vad jag gör när jag behöver bli på bättre humör, det funkar)
Vi började skolan kl 8 och hade hemkunskap, jag alice och janica gjorde nån skum kyckling gryta och det smakada typ ingenting. Men iaf. Sen hade vi engelska och vi läxförhör, tror jag satte alla fan. Sen fick jag tillbaka mitt förra. Go MVG! efter det hade vi typ lunch. sen håltimme, Eller hur det var. Sen hade vi iaf so och då lämnade jag in mitt arbete och skit, sen så hade vi sjukt kul på so:n. Fast vår klass har alltid kul, men ändå.
Sen hade vi slöjd och jag virkade typ en grytlapp, men den är ju inte klar än men.. haha, Max skrattade åt mig bara för att jag inte fattade hur man gjorde. Sen matte dårå, tror inte jag failade testet lika mycket den här gången. Hoppas inte det iallafall. Men förutom det så gjorde jag inte så mycket. Garvade med Alice, Rick och Kalle. och det är typ det som hände idag.
Efter det gick jag hem och fixade mig igen, sen åkte tina och jag till nynäs, vi åt där och sånt.
Mer hände inte.

onödigt. riktigt jävla onödigt. Och ja, jag är på dåligt humör.
Men imorgon ska jag till stan. Om någon bryr sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0