Bara för att

Sitter här i sängen med den lilla laptopen i knät och den brittiska ELLE bredvid och bläddrar lite. Inspiration, kreativitet. Ett sätt att leva.
Sen vägrar msn funka på den här datorn, typ. Men vi tar inte den riktiga historian här. haha, imorrn får jag inte mycket sovmorgon direkt. 10.00 ska jag upp, roligt. Ska fixa mig lite smått, springa upp och ner till tina för att lämna saker, städa, fixa till, osv osv. Har jobbat på en jävla spellista i typ två dagar, hoppas alla är nöjda liksom. haha. En annan sak! imorgon ska jag pröva att ha lösögonfransar, ska bli kul hur se hur bra det kommer gå för mig att få på dom, men det skiter vi i. hah, man måste ju pröva iaf. Förresten så kommer ju Elin imorgon, ska bli kul att träffa henne igen. Theresé ska också vara med, as najs det här ju!
nej, nu ska jag fortsätta bläddra i ELLE och sedan släcka ner.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0