bara en dag till..

Torsdagar är alltid jobbiga, man vet liksom att det bara är en dag kvar när man är klar med torsdagen. Självklart är det en lättnat men samtidigt liksom, jobbigt, drygt.
Började med SO klockan 8:15, så typ femtom minuters sovmorgon.. roooooooligt! alice var sjuk idag också.
Och jag gjorde typ ingenting på so:n, satt där hela tiden, fast jag skrev ut ett par papper om sverige till jämförelsen iförsig. Intressant eller hur? sen hade vi svenska, håltimme, lunch, tina och jag drog hem till mig och drygade oss ett tag. Sen hade vi Matte och NO sen block, blocket sög för jag vart så jävla uttråkad, blev ju inte bättre för att inte alice var där heller. haha, as tråkigt. Men jag hade ju iallafall Moa där.

och ikväll måste jag plugga engelska, och svenska. roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0