When it gets too difficult to explain

Jag har fått värsta rycket och börjat lyssna jätte mycket på Muse, kanske är det för att jag ska på deras konsert här på hovet den 24;de, eller så är det så att jag bara kom på hur jävla bra dom är! Måste dock erkänna att det var på grund av Twilight som jag "upptäckte" dom, Supermassive black hole finns ju på soundtracket och när jag hörde låten första gången i baseboll scenen där så blev jag liksom fast. Så jävla awesome. Köpte albumet "black holes and revaltions" i somras, på den lokala skivaffären i nynäs. haha! Än så länge har jag bara laddat ner det nya albumet (Itunes, ofc, lagligt för fan) men funderar på att köpa det senare. Har ju 300 spänn i presentkort på bengans som går ut i december, kanske dags att använda dom? Så om min moster och jag ska till stan ska jag fan ta en tripp till bengans. Hängde ju alltid där förut..
Nu har jag precis valt outfit till imorgon, antingen blire blåa skor (omg!) eller svarta, beroende på mitt humör. En liten mysoutfit blir det eftersom vi ska spendera halva dagen i ishallen imorgon och där är det ju rätt kallt.



Lady GaGa in my <3'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0