Underbar "helg"!

Har precis kommit hem från kryssningen med Birka Paradise. Allt är bra men det gungade rätt mycket och ibland blev det lite läskigt fan, som på dansgolvet när både tina och jag mådde illa typ. haha, men det stoppade oss inte. Nej nej. "träffade" en jätte söt (snygg) kille på dansgolvet, eller mer runt. I slutet av kvällen dansade vi tätt ihoptryckta till Mikael Jacksons 'Thriller', måste ha sätt roligt ut. Men gud så.. mysig han var. Vi gjorde liiiiite annat också men inget over the top. Så inget att ora sig för. Problemt är ju att jag inte ens vet vad människan heter, var han bor eller hans nummer. Låter rätt hopplöst eller hur? Men imorgon ska vi ringa birka eftersom vi vet vilket bord de satt bredvid. Med en bra taktik gåre nog kanske det här. Hoppas det. Han glodde ju ändå rätt mycket idag också. SÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA SÖÖÖÖÖÖT. nu ska jag sluta dampa och prata om kryssningen i allmänt istället.
Hur som helst, Tina och jag hade sjukt kul i vår lilla hytt, eller liten och liten, den var ju lagom iallafall. Inte en lugn stund! förutom när vi sov eller däckade ibland men det är ju som det är. haha.
Vi hoppa runt på dansgolvet i timmar, så jävla roligt, as bra musik, typ fjortisdunk och lite dansbandscovers och shit, allt möjligt fan. Vi åt och typ gick runt, spelade bort massa pengar och spenderade minst lika mycket i tax freen, ni får se vad jag köpt senare.
Just nu har jag lite svårt att komma tillbaka till verkligheten. Skulle lugnt kunna varit längre på den där båten, älskar den fan! Haha,¨på dansgolvet, som är högst upp på båten så gungade det rätt rejält ett tag, så när båten gungade åt en sida så följde alla som dansade med och allt, ständigt vinglande fan! Och när allihopa sjöng med och hoppade till rap das armas.
Awesomeness.

Anyway, hoppas du hade kul Tina, för det hade iaf jag!
Lite bilder;














vart inte mycket bilder. Men fyfan vad kul vi hade! Galeeeet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0