Söndagsmys,

Jag har alltid varit lite extra hatiskt emot söndagar, jag vet inte riktigt vad som ligger bakom det. Alla säger att man ska ta det lugnt på söndagar, men det är inte möjligt för mig. Jag får liksom ryck och panik över att rummet är smutsigt, att läxorna inte är klara, att jag har missat massa i bloggvärden, att jag måste ha godis. Osv, ilandproblem eller vad? Hur som helst, me dont like söndagar. Har aldrig gjort, kommer heller aldrig att göra.
Men idag så har det faktiskt varit lugnt, var ju ner till Tina som jag skrev förut, vi gick till lillan och köpte läsk och godis, sen placerade vi oss i soffan tittandes på Desperate Housewifes och Royal Pains i två timmar. Inte fel någonstans! Royal Pains är typ det enda programmet jag följer sådär helhjärtat, förutom NCIS och Stockholm - Arlanda. Haha, tönt jag är!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik, har tänt ett par ljus och jag känner mig faktiskt väldig avslappnad och utvilad idag, för en gångs skull. Skön känsla! Ni borde pröva. haha. Pappa hade köpt burn till mig igen så det blev en sån till maten, sånt uppskattas! Märkte nyss att Danne ligger på mina kläder och sover. Nawh, så söt. Min hund alltså.. för de som inte visste det.



och bara för att så laddar jag upp bilder som jag glömde lägga upp igår. Här är iaf vad jag hade på mig igår, bättre sent än aldrig. Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0