seg dag.

Jag mår faktiskt bättre idag, fast jag sov inge bra i natt alls. Gick igenom saker i huvudet om och om igen och det blev ingen ordning på någonting. Det är så drygt. Sen när man bestämmer sig för att sova är det alltid något annat som är fel, och sen blir det rådjurs effekten som jag brukar kalla det. Ögonen är helt vidöppna och man är inte trött alls. Nån som fattar? haha, anyways.

Nu har "ryktet" om Club Glamour spridit sig i min skola och det är tillochmed några från min klass som ska dit, fast med sina gäng dårå. Kanske blir kul om man stöter på dom på dansgolvet ju! Då känner man ju sig inte lika outsideraktig för att man kommer ifrån nynäshamn. Fick nyss ett sms från både tina och alice om att vår gamla engelska lärare, Dylan är i skolan just nu. Kul att man missar allt, saknar ju han fan! han var speciell! men nu verkar det vara ett skämt... haha, roligt a&t, roligt. xD

Det ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna men samtidigt har det varit skönt att ha varit sjuk, det har varit lite jobbigt med skolan och allt ett tag. Så nu känns det som om jag kanske kan ta allt med nya tag igen. Börjar hitta motivationen igen! typ.. Sen på tisdag nästa vecka så är det dags för en ny aferes behandling, då får jag väl ordning på allt annat också. Förhoppningsvis, som vanligt när jag är förkyld så blir sjukdomen sämre, som om jag inte hade nog med problem. anyway, fuck that.

Nu ska jag försöka njuta av dagen och göra nått vettigare, vet inte vad dock.. kanske kolla skor eller nått, behöver verkligen nya skor. Sen måste jag dra med mig nån till stan på höstlovet. I NEED CLOTHES FOR CG!
Måste ha ett nytt skärp iaf, måste. undra om 15 brett är för brett? njee. det kan det ju inte va, fast kanske lite obkvämt att dansa runt i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0