Pluggat..

När man vart borta sisådär en vecka från skolan missar man en del, men det har aldrig varit ett problem att hinna kapp igen. Jag har haft otroligt stor frånvaro på grund av sjukdom genom en stor del av min skolgång. Jag är van vid att jobba ikapp. Men jag är också väldigt snabb på lektionerna, oftast iaf, inte på matten kanske men i engelska, svenska, so, no osv, då har jag väldigt lätt för att lära mig. Att träna in glosor har aldrig varit ett problem det heller.
Men jag är världens mest trögfattade idiot när det kommer till matte. Mattematik in my ass.
Haha! iofs beror det på att jag missade grunderna i mattematik när jag var borta som mest i 5:an, så det är ju inte att jag var trög då. Men jag har iaf svårt att fatta nya saker i matten också. Ett av mina mål till 9:an var att gå ut med mvg i svenska och engelska, förhoppningsvis nått mer ämne om jag har tur. Men jag valde engelska och svenska för att de är några av de ämnen som jag faktiskt tycker är kul, och då vill jag ju såklart ha ett bra betyg i det! Hittils har jag fått MVG på alla prov i engelska förutom ett.. Då jag fick VG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0